|
|||||||||||||||
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA Sposób dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie. Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie informuje, że zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz.U.Nr 200 poz. 1651) została uruchomiona Elektroniczna Skrzynka Podawcza.
Metoda dostarczania dokumentów w formie elektronicznej do Urzędu. Przekazanie wniosku poprzez wypełnienie formularza lub dołączenie podpisanego dokumentu online na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego. Aby móc wypełnić formularz online potrzebna jest rejestracja na stronie EUP. Rejestracja jest bezpłatna. Instrukcja obsługi zakładania konta Po rejestracji i zalogowaniu należy przejść do zakładki Katalog Usług, a następnie w pozycji Lista usług wybrać klasyfikację wg podziału terytorialnego. Zostanie rozwinięta lista województw, gdzie należy wskazać woj. wielkopolskie, a następnie powiat międzychodzki. Po prawej stronie ukaże się lista urzędów powiatu międzychodzkiego z której należy wybrać Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie. Dokumenty w postaci elektronicznej dostarczane do Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym. Akceptowalne formaty dokumentów: doc, rtf, xls, csv, txt, gif, tif, bmp, jpeg, pdf, zip. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do formularza nie może przekroczyć 3MB. Dokumenty lub nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Data wytworzenia: 2008-05-07
Data udostępnienia: 2008-05-07 Ilość wyświetleń: 2102 Rejestr zmian: zobacz Sporządzone przez: Maciej Żurkowski Zatwierdzone przez: Maciej Żurkowski Opublikowane przez: Maciej Żurkowski |
|||||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() |